Hoe wordt ik klant?

Hoe wordt ik klant?

Gelieve contact op te nemen met ons. Graag staan wij u te woord:

Tel:+ 0032 484 512 770

Email: support@epins.be

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

  1. Log in bij “Mijn ePINS”
  2. Klik links onder aan de pagina op : Gebruikerslijst.
  3. Klik dan op uw gebruikersnaam.
  4. Maak uw nieuwe wachtwoord aan.
  5. Klink op Verzenden.

Uw achtwoord is nu gewijzigd

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?

Dit is helaas niet mogelijk.

Hoe kan ik een betaling doen?

1. Log in op uw webterminal

2. Ga naar homepage daar ziet u de optie IDEAL. Middels internet bankieren kunt u uw betaling doen.

Ik heb een kaart verkeerd geprint. Kan ik het annuleren?

Nee, door u verkeerd geprinte kaarten, kan niet geruild worden of gecrediteerd worden. Voordat u gaat uitprinten goed afstemmen met de klant.

Hulp bij: Foutieve Pin Codes

  1. Indien uw klant zich bij u meld met de mededeling dat de voucher niet werkt om welke reden dan ook, dan dient u de klant direct te verwijzen naar de provider. Uw klant kan in de meeste gevallen vanuit zijn of haar mobiele simkaart gratis contact opnemen met zijn provider. Dit is de snelste weg om uw klant direct te helpen.
  2. Indien dit om welke reden dan ook niet lukt, dan kunt u op de website van epins.be een foutbon melding doorsturen. Deze procedure kan tot 3 maanden duren. Dus, de snelste weg is op op dat moment uw klant vriendelijk te verzoeken om direct contact op te nemen met hun provider.
  3. Indien u ervoor kiest om de voucher terug te nemen van uw klant zonder een concrete bevestiging welke direct afkomstig is van de provider dat de pincode incorrect is, dan loopt zelf een financieel risico. Epins recrediteerd alleen in het geval dat er een schriftelijke bevestiging is vanuit de provider van de incorrectheid van de pincode.

Hulp bij: Foutbonnen

1. Indien u per ongeluk een bon foutief heeft geprint, dan verzoeken wij u deze te hergebruiken en aan eerst volgende klant te verkopen
2. Indien de klant u meld dat de pincode incorrect is, verzoek dan uw klant om contat op te nemen met de klantenservice van de desbetreffende provider.
3. Indien de provider aangeeft en dit schiftelijk bevestigd dat de code incorrect is, ga dan naar www.epins.be naar het menu: “Klantenservice” en dan naar “Foutbonnen”. Vul hier de foutbonformulier in.
4. Binnen 8 werkdagen zal een medewerker met u contact op nemen betreffende de foutbon en eventuele recreditering.

Graag willen wij u tevens attenderen op ons recrediterings beleid, zodat u hier rekening mee kunt houden.

Recrediteringsbeleid

1. Bedragen worden alleen gerecrediteerd indien u kunt bewijzen dat de pinnummer incorrect is. Dit kunt u aanvragen bij de provider van het desbetreffende product. Bijgevoegd hebben wij een lijst met de telefoon nummers van de meest voorkomende providers.
2. Indien nu niet kunt bewijzen dat het pin nummer incorrect is en dat het voor de transactie tijd geactiveerd was of incorrect is, kunnen wij niet overgaat tot recrediterng.
3. Alle andere rederen die redelijker wijs buiten deze twee punten vallen, worden niet goed gekeurd voor recreditering